1. Objednávka zboží
Podmínkou platnosti a realizace každé objednávky jsou pravdivě a úplně vyplněné údaje a náležitostí, které systém při registraci požaduje. Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká odesláním objednávky ze strany kupujícího a jejím přijetím ze strany prodávajícího. Odesláním objednávky zákazník /kupující/ potvrzuje, že se seznámil s nákupními, platebními a reklamačními podmínkami.
Chcete-li se stát naším zvýhodněným obchodním partnerem je nutná registrace jako B2B partner ( LINK ), kde musí zákazník uvést své IČO a DIČ. Zákazník musí mít zároveň aktivní maloobchodní nebo velkoobchodní prodej. Velkoobchodní ceny jsou platné pouze pro registrovaného zákazníka/firmu, která zakládá účet B2B. Pokud potřebujete pomoci neváhejte nás kontaktovat na telefonní číslo +421911 346 944 nebo na richelieu@richelieu.cz, dohodneme s Vámi podmínky. Po dohodě budete zařazeni do kategorie zvýhodněných obchodních partnerů a budete moci nakupovat za velkoobchodní ceny přímo na našem e-shopu.
2. Dodací podmínky
Prodávající se zavazuje:
- dodat kupujícímu druh, velikost, množství a barevné provedení objednaného zboží
- dodat dokumentaci potřebnou ke správnému používání a ošetřování výrobku
- dodat kupujícímu zboží vhodně zabalené, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození
Prodávající neodpovídá za:
- opožděné dodání zboží zaviněné poštou nebo přepravní službou
- opožděné dodání zboží zaviněné nesprávně udanou adresou příjemce kupujícím při objednávání zboží
- za poškození zásilky zaviněné poštou nebo přepravní službou
- případné nedodání zboží, ke kterému došlo v důsledku nepředvídaných překážek, které prodávající nemohl ovlivnit
Kupující se zavazuje:
- objednané zboží převzít a zkontrolovat neporušenost obalů
- zaplatit za zboží částku v plné výši a ve smyslu platných obchodně-reklamačních podmínek platných v den odeslání objednávky
- v případě značného poškození obalu při přebírání od doručovatelské společnosti, uplatní neprodleně reklamaci u této doručovatelské společnosti
- v případě, že si zákazník zboží nepřevezme při prvním doručení a požaduje opětované doručení zboží, je povinen uhradit náklady prvního i opětovného doručení zboží
3. Dodací lhůty
Prodávající dodá zboží kupujícímu co možná v nejkratší době od přijetí a potvrzení elektronické objednávky. Potvrzení objednávek bude realizováno do 24 hodin během pracovních dnů. Objednávky se realizují okamžitě, v případě, že je objednané zboží na skladě. Jinak dodací lhůta zboží je cca 14 dní. Informace u produktů skladem je pouze informativní, skutečná dodací lhůta se pohybuje od 2 až 14 dnů dle dostupnosti na skladě.
V případě informací o aktuální dostupnosti zboží nás kontaktujte na čísle +421911 346 944 nebo mailem na obchod@richelieu.cz. Zboží dodáváme na dobírku nebo platbou na účet, dle vybraného způsobu dopravy na adresu udanou v objednávce (Výjimkou jsou košilky vyšívané na zakázku tj. pokud si vyberete vyšití jména, dn, dk které je nutné uhradit převodem ještě před vyšitím košilky). Kupující za zboží zaplatí plnou částku při převzetí dobírky na poště nebo doručovateli zásilky. Platba je tedy pro kupujícího konečná. V případě, že bude objednávka zasílána ve více balících, poštovné a balné účtujeme pouze jednou.
4. Vrácení zboží a peněz
Zákazník má právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 30 dnů na adresu firmy: Viera Korytková – RICHELIEU, Tehelná 1138/1, 085 01 Bardejov, Slovensko. Do vrácené částky za zboží se nezapočítává částka poštovného a balného hrazeného zákazníkem při zpětném zasílání zboží! Na objednané zboží se vztahuje zákonem stanovená záruka 2 roky. Zboží zůstává až do zaplacení vlastnictvím společnosti RICHELIEU.
5. Cena a platba zboží
Ceny uvedené v internetovém obchodě jsou pro kupujícího platné v době odeslání objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen. Všechny ceny jsou uváděny včetně platné sazby DPH. V ceně zboží není započteno poštovné a balné. Dokladem o prodeji je faktura, která je součástí každé zásilky a která zároveň slouží také jako dodací list. Celkovou částku včetně poštovného lze hradit převodem na účet nebo dobírkou. V případě osobního převzetí je v místě sídla možné platit pouze v hotovosti.
Čísla účtů Richelieu.sk
Viera Korytková – Richelieu SK | VŠEOBECNÁ ÚVĚROVÁ BANKA AS | SK31 0200 0000 0002 4924 9522 | SUBASKBX |
Viera Korytková – Richelieu CZ | ČSOB – Československá obchodní banka, as | CZ61 0300 0000 0001 9571 6278 | CEKOCZPP |
6. Poštovné a poplatky
Koncový zákazník
DPD kurýr Česko | 180 KČ s DPH | ||
DPD parcel shop / Alzabox | 156 KČ s DPH | ||
Dobierka | 26 KČ s DPH | ||
Poštovné zdarma DPD | Nad 3000 KČ s DPH |
7.Zrušení objednávky
Kupující je oprávněn stornovat objednávku bez udání důvodu do 12 hodin od jejího odeslání. Po 12 hodinové době prodávající objednávku kupujícího realizovat jako závaznou. Storno objednávky je kupující povinen zaslat formou e-mailu na adresu: obchod@richelieu.cz
8. Reklamační řád
Kupujícímu prodejce doporučuje před převzetím zásilky od doručovatele si na místě zkontrolovat, zda zásilka není poškozena. V případě rozsáhlého poškození doporučujeme zásilku nepřebírat. V případě reklamace zašle kupující reklamované zboží na adresu sídla prodávajícího. Balík musí být řádně zabalen a musí obsahovat: reklamované zboží, kopii faktury, popis závady a kontaktní údaje – zpáteční adresu, příp. Tel. číslo nebo e-mail. Zboží zasíláme formou balíku nebo jako doporučený dopis. Při zaslání zboží dobírkou nebude taková zásilka přijata! Reklamované zboží musí být čisté a mechanicky nepoškozené. Náklady na přepravu zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. Poštovné a jiné poplatky nevracíme.
Zpáteční přepravu od prodávajícího ke kupujícímu hradí prodávající. V případě, že dojde k vadě výrobku v záruční době, má zákazník právo na odstranění vzniklé vady. V případě, že vada zboží je neodstranitelná, nahradí prodávající kupujícímu vadný výrobek novým.
Reklamace zboží se vyřizuje prodávající bezodkladně avšak do 30 dnů od data doručení reklamace. Vyřízením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba začne běžet znovu od data vyřízení reklamace.